استفاده از خدمات تخليه چاه فاضلاب چه مزايايي دارد؟

۷۵ بازديد

استفاده از خدمات تخليه چاه فاضلاب چه مزايايي دارد؟

 

اگر ظرفيت چاه فاضلاب شما پر شده است براي حل اين مشكل ضروري است كه از خدمات تخليه چاه فاضلاب استفاده كنيد. در صورتي كه چاه فاضلاب ساختمان به موقع تخليه نشود ممكن است چاه بازكني شرق تهران صدمات جبران ‌ناپذيري را به دنبال داشته باشد. تخليه چاه شمال تهران بنابراين توصيه مي شود اين كار در اولين فرصت انجام شود تا ساختمان و ساكنين آن از آسيب ‌هاي احتمالي در امان بمانند. تخليه چاه مزيت هاي گوناگوني را براي ساختمان و ساكنان آن به ارمغان مي‌ آورد كه در ادامه با هر يك از آنها آشنا خواهيد شد.

 

تخليه چاه

 

تخليه چاه مانع از ريزش چاه فاضلاب مي شود

 

اگر نسبت به تخليه به موقع چاه فاضلاب خود غفلت كنيد ممكن است چاه دچار ريزش شود. اما شايد از خود بپرسيد عدم تخليه به موقع چاه فاضلاب ساختمان چگونه مي ‌تواند باعث ريزش آن شود؟

 

در جواب بايد بدانيد فاضلابي كه در چاه وجود دارد چاه بازكني شرق تهران باعث تخريب ديواره هاي چاه مي شود. به همين دليل چاه فاضلاب بعد از گذشت يك مدت از بين رفته و به صورت ناگهاني دچار ريزش مي شود. نكته قابل توجه در اين رابطه آن است كه در برخي موارد ريزش چاه باعث تخريب ساختمان مي‌ شود.

 

با توجه به مواردي كه ذكر شد مشخص مي ‌گردد كه تخليه چاه تا چه اندازه جهت جلوگيري از ريزش چاه فاضلاب موثر است. به همين دليل اين موضوع نبايد ناديده گرفته شود بلكه مي بايست در زمان مناسب اقدام به تخليه چاه فاضلاب نمود.

 

تخليه كردن چاه جلوي سرريز شدن آن را مي ‌گيرد

 

يكي ديگر از مزاياي تخليه چاه آن است كه مانع از سرريز شدن چاه فاضلاب مي شود. در اين رابطه بايد بدانيد اگر چاه فاضلاب به موقع تخليه نگردد اين احتمال وجود خواهد داشت كه بعد از گذشت مدتي چاه پر شود.  چاه بازكن در چنين حالتي چاه به علت آن كه پر از فاضلاب شده است شروع به پس دادن فاضلاب مازاد از لوله هاي ورودي مي كند. در اين صورت شاهد بيرون ريختن فاضلاب ‌ها از لوله‌ هاي ساختمان خواهيم بود. براي آن كه از بروز چنين اتفاقاتي جلوگيري به عمل آيد بايد نسبت به تخليه چاه فاضلاب اقدام صورت گيرد.

 

تخليه چاه

 

خدمات تخليه چاه فاضلاب طول عمر آن را افزايش مي ‌دهد

 

جالب است بدانيد تخليه كردن چاه فاضلاب اثر مثبتي روي طول عمر آن هم دارد. در واقع اگر چاه در زمان مناسب تخليه شود طول عمر آن افزايش پيدا مي‌ كند. ناگفته نماند در صورتي كه يك چاه پر از فاضلاب باشد ديواره هايش با گذشت زمان شسته مي شوند و در نهايت چاه دچار ريزش خواهد شد. اين اتفاق تا جايي پيش خواهد رفت كه ديواره چاه فاضلاب به صورت كلي شسته مي شود و چاه به يك گودال با قطر زياد تبديل مي گردد.

 

خدمات تخليه چاه فاضلاب از بروز حوادث چاه و خرابي ساختمان جلوگيري مي كند

 

تخليه چاه را بايد در زمان مناسب انجام داد تا از بروز حوادث چاه جلوگيري به عمل آيد. همان طور كه پيش تر بيان شد تخليه نشدن به موقع چاه ممكن است باعث ريزش چاه فاضلاب شود. ريزش چاه و حوادث چاه كه به علت عدم تخليه آن اتفاق مي ‌افتد لطمات جاني و مالي بسياري را در پي دارد.

 

پر بودن فاضلاب همان طور كه امكان دارد باعث تخريب آنها شود ممكن است عاملي تهديدكننده براي ساختمان هم باشد. زماني كه نسبت به تخليه به موقع چاه بي توجهي مي شود بعد از گذشت چند سال چيزي از آن باقي نخواهد ماند. در اين صورت بايد هر لحظه انتظار ريزش چاه فاضلاب و همچنين خرابي كلي ساختمان را داشته باشيم. با بهره گيري از خدمات تخليه چاه فاضلاب مي توان از وقوع چنين اتفاقات ناخوشايندي پيشگيري كرد.

 

تخليه چاه

 

تخليه كردن چاه هزينه هاي ساختمان را كم مي ‌كند

 

حتما موافقيد كه در بسياري از مواقع هزينه كردن براي چيزي مانع از پرداخت هزينه ‌هاي اضافه براي آن در آينده مي‌ شود. اين موضوع در مورد خدمات تخليه چاه هم صدق مي كند.  لوله بازكن در واقع صرف هزينه براي تخليه كردن چاه فاضلاب يك نوع پيشگيري به حساب مي آيد. زماني كه چاه فاضلاب تخليه مي‌ شود در آينده نيازي به پرداخت هزينه هاي اضافه براي رفع مشكلات پيش آمده نخواهد بود.

 

در صورتي كه چاه فاضلاب پر شده و به موقع تخليه نگردد فاضلاب و رطوبت موجود در آن باعث تخريب ساختمان خواهد شد. اين اتفاق مالك ساختمان را ناچار مي كند تا هزينه هاي مازادي را براي رفع مشكلش پرداخت كند كه چندين برابر هزينه ‌هاي مربوط به تخليه چاه هستند.

 

از كجا بفهميم چاه فاضلاب نياز به تخليه دارد؟

 

سوالات مختلفي ممكن است در مورد خدمات چاه بازكني و تخليه كردن چاه براي بسياري از افراد از جمله شما ايجاد شود. يكي از سوالات متداول در اين رابطه آن است كه چگونه مي ‌توان از پر بودن چاه فاضلاب مطلع شد؟

 

زماني كه آب بالا مي زند يا فضولات و آب در توالت پس مي ‌زند نشان دهنده آن است كه چاه پر شده است. بالا زدن آب در آشپزخانه يا سيفون دستشويي هم مشخص مي كند كه چاه نياز به تخليه دارد. همچنين اگر مشاهده شود كه كف صابون و آب در كف شوي حمام بالا مي زند وقت آن است كه نسبت به تخليه چاه اقدام شود. بوي بدي كه از فاضلاب به مشام مي ‌رسد هم نياز به تخليه آن را اعلام مي كند.

 

ارائه خدمات تخليه چاه حتي در ايام تعطيل

 

اگر شما هم نياز به استفاده از خدمات تخليه چاه فاضلاب پيدا كرده ايد كافيست فورا با شركت ارائه دهنده ‌ اين خدمات تماس حاصل فرماييد از اين خدمات ميتوانيد حتي در ايام تعطيل و به صورت ?? ساعته با شركت تماس حاصل كرده و خدمات مورد نيازتان را به سرعت دريافت كنيد.

 

امكاناتي كه در حال حاضر براي ارائه خدمات چاه بازكني و لوله بازكني در دسترس متقاضيان قرار دارد نگراني هاي آنها در مورد تخليه چاه و رفع گرفتگي لوله ‌ها را از بين مي برد. پس چنانچه شما هم بابت پر شدن چاه فاضلاب و مشكلات ناشي از آن نگران هستيد به واسطه تماس با شركت تخيله چاه مي توانيد نيازتان را به نحوي مطلوب برطرف كنيد.

كد HTML و عوامل موفقيت موتور جستجو

۷۳ بازديد

كد HTML و عوامل موفقيت موتور جستجو

اين عناصر در جدول تناوبي عوامل سئو سايت تضميني شامل تگ هاي HTML    است كه بايد از آنها براي ارسال سرنخ به موتورهاي جستجو در مورد محتواي خود استفاده كنيد و آن محتوا را قادر مي سازد تا به سرعت ارائه شود.

آيا شما زمان نمايش فيلم ها را توصيف مي كنيد؟ آيا رتبه بندي و بررسي در صفحات تجارت الكترونيكي خود داريد؟ عنوان مقاله اي كه منتشر كرده ايد چيست؟ در هر صورت، راهي براي برقراري ارتباط با HTML  وجود دارد.

عناوين

عناوين HTML هميشه مهم‌ترين سيگنال HTML بوده و هستند كه موتورهاي جستجو براي درك موضوع صفحه از آن استفاده مي‌كنند. عناوين شما آنچه را كه صفحات شما در مورد آن است به كاربران و همچنين موتورهاي جستجو منتقل مي كند، بنابراين مهم است كه منحصر به فرد و توصيفي باشند.

عناوين از طريق تگ عنوان HTML مشخص مي شوند. اين معمولاً همان چيزي است كه به عنوان پيوند قابل كليك در يك نتيجه جستجو نشان داده مي شود. عناوين شما بايد مختصر باشند، به طور دقيق محتواي صفحه شما را منعكس كنند و كلمات كليدي را كه مي‌خواهيد براي آنها رتبه‌بندي كنيد، نشان دهند - بدون پر كردن كلمات كليدي (يك سم).

ممكن است مواقعي وجود داشته باشد كه موتورهاي جستجو اگر آن را مناسب تر و توصيفي تر بدانند، عنوان ديگري را به جستجوگران يا شركت سئو سايت ارائه دهند. براي افزايش شانس نمايش عنواني كه ايجاد كرده‌ايد به جستجوگران، عباراتي را كه مي‌خواهيد صفحه شما پيدا شود در نظر بگيريد، سپس از آن عبارات در عنواني دقيق و منحصر به فرد استفاده كنيد.

 

 

]نكته حرفه اي[

در بيشتر موارد، گوگل از عنوان در توضيحات متا براي اسنيپت‌هاي خود استفاده مي‌كند، اما گاهي اوقات آن‌ها اين كار را نمي‌كنند و ما مي‌بينيم كه اگر به دلايلي از عنوان خوششان نيامد، H1 را انتخاب مي‌كنند. بجاي].

يك صفحه مي تواند طراحي سايت حرفه اي براي بسياري از عبارات مختلف رتبه بندي كند و زماني كه شخصي به دنبال چيزي است، آن عنوان ممكن است مناسب نباشد. . . اين محرك اصلي براي ناديده گرفتن كارهايي است كه شما روي عناوين و اسنيپت‌ها انجام مي‌دهيد، زيرا قطعه‌اي كه قرار است ظاهر شود، براي اين جستجوي خاص مناسب نيست.

به همين دليل است كه ايده "اوه، شما بايد دقيقاً همان عنوان H1 را داشته باشيد" منطقي نيست. بهتر است آنها را متفاوت داشته باشيد تا پشتيبان بهتري به گوگل بدهيد. بنابراين، زماني كه كاربران جستجو مي‌كنند، گوگل مي‌تواند از عنوان استفاده كند، اما اگر در جستجوي عبارات ثانويه هستند – زيرا يك صفحه مي‌تواند براي صدها كلمه كليدي رتبه‌بندي كند – مي‌توانند از H1 به عنوان پشتيبان استفاده كنند. -هملت باتيستا، مديرعامل و بنيانگذار RankSense.

توضيحات

تگ توضيحات متا يك عنصر HTML است كه مي تواند براي نشان دادن نحوه توصيف صفحات شما در ليست هاي جستجو استفاده شود. توضيحاتي كه در زير سرفصل ها در نتايج جستجو ظاهر شوند.

 اگرچه از نظر فني يك عامل رتبه بندي نيست، يك عامل "موفقيت" است. افزودن يك توضيح خوب مي‌تواند به كاربران كمك كند تا روي نتايج شما روي ساير موارد در صفحه كليك كنند.

مانند عناوين، موتورهاي جستجو ممكن است هميشه توضيحاتي را كه ارائه مي‌دهيد انتخاب نكنند.

Frédéric Dubut، مدير ارشد برنامه Bing مي‌گويد: «من فكر مي‌كنم ما رويكرد بسيار مشابهي با Google داريم، به اين معنا كه اگر فكر كنيم بهتر نشان‌دهنده سند يا صفحه شما باشد، چيزي را انتخاب مي‌كنيم كه توصيف رسمي شما نيست.

توصيه اصلي من اين است كه اگر مي‌خواهيد عنوان و توضيحات خودتان در نتايج جستجو استفاده شود، مطمئن شويد كه آنها واقعاً نمايانگر موضوع سند هستند.

دوبوت توصيه مي كند: «سعي نكنيد از راه خود دست برداريد و حتي كمي چيزها را نادرست معرفي كنيد. اگر فكر مي كنيم عنوان و توضيحات شما، همانطور كه در متا تگ شما نوشته شده است، 100% دقيق از آنچه صفحه شما در مورد آن است نيست، در آن زمان است كه سيستم به دقت به ساير بخش هاي سند شما نگاه مي كند و يك متن را استخراج مي كند. عنواني كه فكر مي‌كند مرتبط‌تر است

ساختار

جسيكا بومن، مالك مشاور سئوي سازماني SEOIn-house، توضيح مي‌دهد: «داده‌هاي ساختاريافته به موتورهاي جستجو درك بهتري از محتواي صفحه شما مي‌دهد» و اضافه مي‌كند: «براي كاربران، فهرست را بهبود مي‌بخشد تا بينش بيشتري نسبت به آنچه در دسترس است به آنها بدهد. آن صفحه از منظر برند، آب نبات چشم مي دهد

داده هاي ساختاريافته يك قالب كد است كه به شما امكان مي دهد به موتورهاي جستجو بگوييد محتواي شما در يك "زبان" آنها چيست. نشانه گذاري طرح واره (كد) خاص مي تواند هضم و درك محتوا و ساختار صفحه را براي موتورهاي جستجو آسان كند. بومن مي‌گويد سئوكاران بايد بر نحوه اجراي صحيح طرحواره در سايت‌هاي خود در هر كجا كه مناسب باشد، تسلط داشته باشند.

نتيجه داده‌هاي ساخت‌يافته اغلب به چيزي تبديل مي‌شود كه گوگل آن را «قطعات غني» مي‌نامد، فهرست جستجويي كه داراي زنگ‌ها و سوت‌هاي اضافي است كه آن را براي كاربران جذاب‌تر و مفيدتر مي‌كند.

دتلف جانسون مي‌گويد: «داده‌هاي ساختاريافته براي نتايج جستجو فوق‌العاده هستند، زيرا نتيجه شما مي‌تواند با رسانه‌هاي غني، تصاوير، اطلاعات قيمت‌گذاري، رتبه‌بندي و غيره پر شود - و در يك چرخ فلك در مقابل پيوند آبي

به عنوان مثال، فرض كنيد شما يك نشريه موسيقي را اداره مي كنيد. يكي از مقالات شما مروري بر آلبوم تيلور سويفت در سال 1989 است. با استفاده از نشانه گذاري داده هاي ساخت يافته، مي توانيد به موتورهاي جستجو اطلاع دهيد كه به يك آلبوم اشاره مي كنيد و نه سال 1989.

اگرچه استفاده از داده هاي ساختاريافته يك عامل رتبه بندي مستقيم نيست، اما ممكن است مزايايي را در صفحه نتايج جستجو به همراه داشته باشد. در مقايسه با نتايج جستجوي استاندارد، نتايج غني اطلاعات يا عملكرد بيشتري را ارائه مي‌دهند كه ممكن است براي كاربران جذاب‌تر يا مفيدتر باشد. نتايج غني اغلب به‌طور برجسته در صفحه نتايج ظاهر مي‌شوند، كه مي‌تواند آگاهي از برند را افزايش دهد و ترافيك را به سمت محتواي شما هدايت كند.

اين نگراني وجود دارد كه نتايج غني انگيزه كاربران را براي كليك كردن به صفحه شما از بين ببرد، كه فرصت هاي بازاريابي را محدود مي كند. با وجود يكسان بودن همه عوامل ديگر، يك نتيجه غني همچنان بيشتر از يك نتيجه استاندارد كليك مي كند.

براي اطلاعات بيشتر، به بخش SEO: Structured Data & Schema.org و Google: Google Rich Snippets مراجعه كنيد.

و اين منابع: سلسله مراتب كامل طرحواره، ابزار تست داده هاي ساختاريافته گوگل.

سرفصل ها

سرفصل ها روشي سلسله مراتبي براي سازماندهي و شناسايي بخش هاي كليدي محتواي شما هستند. يك صفحه معمولاً يك عنوان دارد. در پشت صحنه، در كد HTML، عنوان در يك تگ H1 پيچيده شده است. اين صفحه داراي يك عنوان و چندين عنوان فرعي براي تقسيم نسخه به بخش است. اين زير عنوان‌ها از تگ‌هاي H2 استفاده مي‌كنند كه «سطح» بعدي از تگ‌هاي H1 پايين‌تر است.

 قرار دادن عناوين خود در تگ هاي سرصفحه چيزي است كه قالب بندي خاص را ايجاد مي كند. به عنوان مثال، نام اين بخش، "Hd: Headings" در يك تگ HTML H2 پيچيده شده است، به صورت زير:

Hd: عنوان ها

.

"شما بايد ابتدا به تجربه كاربر فكر كنيد - چگونه سرفصل ها آن را بهبود مي بخشند؟" هملت باتيستا، مدير عامل و بنيانگذار پلتفرم سئو RankSense مي گويد. «اگر فقط يك متن را از ابتدا تا انتها قرار دهيد، خواندن و دنبال كردن آن براي كاربر بسيار دشوار خواهد بود. هدف از سرفصل‌ها اين است: مطمئن شويد كه مي‌توانيد به سرعت صفحه را اسكن كنيد، متوجه شويد در مورد چيست و حتي بدانيد كه آيا مي‌خواهيد براي خواندن كامل آن وقت بگذاريد يا خير.

جان مولر، تحليلگر روند وب مستر، مي گويد استفاده از چندين تگ H1 (يا اصلاً هيچ كدام) الگوريتم هاي گوگل را تحت تأثير قرار نمي دهد. با اين حال، او همچنين خاطرنشان مي كند كه داشتن عناوين واضح و معنايي براي موتورهاي جستجو براي درك صفحات مفيد است و محتواي شما را براي كاربران قابل دسترس تر مي كند.

تمرين خوبي است كه از كلمات كليدي H1s و H2s خود استفاده كنيد تا به موتورهاي جستجو ايده بهتري درباره موضوع صفحه شما بدهيد. عناوين خود را با كلمات كليدي اسپم نكنيد. از آنها استفاده كنيد تا محتواي خود را براي كاربران و موتورهاي جستجو آسان كنيد.

تغيير محتوا

از آنجايي كه Google نياز AMP را حذف كرده است، ما از شر آن عنصر خلاص شده و دو عنصر جديد اضافه كرده‌ايم: Image ALT (ALT) و Content Shift (CLS). تغيير محتوا (CLS) بر عناصر ثبات بصري تمركز دارد. انباشته

Layout Shift، كه بخشي از Core Web Vitals و به‌روزرساني تجربه كلي صفحه است، به تغييرات غيرمنتظره در طرح‌بندي صفحه اشاره دارد.

طرحواره

يكي ديگر از موارد اضافه شده جديد به بخش HTML در سال جاري Schema (Sc) است. طبق راهنماي SEO Moz، طرح واژگان معنايي از برچسب‌ها (يا ريزداده‌ها) است كه مي‌توانيد به HTML خود اضافه كنيد تا روشي را كه موتورهاي جستجو مي‌خوانند و صفحه شما را در SERP نشان مي‌دهند، بهبود ببخشيد. اين فقط براي گوگل نيست. بسياري از موتورهاي جستجو از داده هاي Schema براي كمك به تفسير محتوا در وب استفاده مي كنند: Bing، Yandex، و غيره.

بحث‌هاي زيادي در مورد اينكه آيا داده‌هاي ساختاريافته مانند Schema رتبه‌بندي را بهبود مي‌بخشد وجود دارد، اما اكثر طراحان سايت تهران موافق هستند كه حداقل به rich snippet‌هاي جامع‌تر كمك مي‌كند. همانطور كه امروزه بسياري از سئوكاران در حال پياده سازي و آزمايش Schema هستند، اين طرح براي بيشتر صنايع تبديل به سهام شده است.