فعال كردن Windows و آفيس

۵۶ بازديد

به طور كلي نصب برنامه ي آفيس براي هر سيستم كامپيوتري لازم است اما براي ديگر برنامه ها مي توان بر حسب نياز و سليقه اقدام به نصب آن ها كرد.

 

s2_z1t6.jpg



قطعا بعد از نصب و فعال سازي ويندوز بايد اقدام به نصب نرم افزارهاي مهم و مورد نياز كرد، يكي از مهم ترين نرم افزارها كه وجود آن در ويندوز و انجام فعاليت هاي رومزه اهميت بسيار بالايي دارد برنامه ي آفيس (office) مي باشد، به طور كلي نصب برنامه ي آفيس براي هر سيستم كامپيوتري لازم است اما براي ديگر برنامه ها مي توان بر حسب نياز و سليقه اقدام به نصب آن ها كرد.

پيغام فعال نبودن ويندوز
به طور كلي بعد از نصب ويندوزهاي مختلف با پيغامي مبني بر فعال يا اكتيو نبودن ويندوز مانند your windows license will expire soon رو به رو خواهيد شد، اين پيغام نشان دهنده ي آن است كه شما بايد ويندوز را فعال كنيد، در مقاله اي تحت عنوان حل ارور your windows license will expire soon در سايت رايانه كمك ما تمامي راه هاي حل اين مشكل را براي شما عزيزان بازگو كرده ايم، ميتوانيد با روش هاي مختلف رفع اين مشكل در اين مقاله آشنا شويد.
 

فعال كردن Windows و آفيس
براي فعال كردن Windows و آفيس علاوه بر اين كه مي توان از لايسنس قانوني استفاده كرد، نرم افزارهاي مختلفي نيز در اين زمينه وجود دارند كه به كمك آن ها مي توان سيستم عامل ويندوز و نرم افزارهاي گروه آفيس را فعال كرد.
ما در اين مقاله تصميم داريم به آموزش فعالسازي ويندوز و آفيس بپردازيم، شما همچينين مي توانيد با خريد پكيج آموزش رايانه كمك در حوزه هاي مختلف نصب و راه اندازي سيستم، آنتي ويروس ها، نرم افزارهاي آفيس و فتوشاپ و همچنين راه اندازي سايت توسط وردپرس مهارت هاي لازم را كسب كنيد.
 

چرا به فعال سازي ويندوز نياز داريم؟
فعالسازي و اكتيو كردن ويندوز از اهميت بالايي برخوردار مي باشد همان طور كه مي دانيد مايكروسافت هر ساله امكانات و آپديت هاي فراواني را به ويندوزهاي مختلف مي افزايد و افراد براي دستيابي به اين امكانات بايد از ويندوزهاي اكتيو و فعال استفاده كنند در صورتي كه از ويندوز به صورت قانوني استفاده كرده باشيد يعني با خريداري لايسنس معتبر و فعال كردن سريال ويندوز در بخش Activation ويندوز را فعال كرده باشيد مي توانيد به راحتي با آپديت ويندوز ازامكانات جديد بهره مند شويد اما در صورتي كه ويندوز شما فعال نباشد قادر به استفاده از ابزار و امكانات جديد ويندوز نخواهيد بود، براي همين فعال سازي ويندوز از اهميت بالايي برخوردار است.
 

آيا ويندوز نصب شده اكتيو است؟
در صورتي كه مي خواهيد از فعال يا غير فعال بودن ويندوز خود مطمئن شويد مي توانيد از طريق ذيل متوجه شويد كه آيا ويندوز شما فعال مي باشد يا خير؟
     - در صورتي كه از ويندوز 7 استفاده مي كنيد بر رويMy Computer  و براي ويندوز 10 بر روي آيكون  This PC كليك راست كنيد.
     - 
گزينه ي Properties را انتخاب كنيد.
     - 
در صفحه ي باز شده و از قسمت Windows Activation  مي توانيد از وضعيت فعال يا غير فعال بودن ويندوز خود مطلع شويد.
     - 
در صورت فعال بودن ويندوز مي توانيد عبارت " Windows is activated " را مشاهده كنيد و در صورتي كه ويندوز شما فعال نباشد عبارت " Windows is not activated " براي شما نمايش داده خواهد شد.
 

 


عدم مشاهده آيكونها بر روي دسكتاپ
همان طور كه اشاره شد بعد از نصب ويندوز با كليك راست بر روي آيكون My Computer  يا This PC مي توانيد از وضعيت اكتيو بودن ويندوز خود مطلع شويد البته گاهي ممكن است در ويندوزهاي مختلف به خصوص در ويندوز 10 آيكون هاي صفحه نمايش يا دسك تاپ براي شما نمايش داده نشود در صورت مواجه شدن با اين مشكل مي توانيد مقاله ي عدم نمايش آيكون هاي دسكتاپ در ويندوز 10 را مطالعه كنيد، در اين مقاله به تفصيل در خصوص علت و راه حل مشكل عدم نمايش آيكون ها آموزش هاي كاربردي را براي شما همراهان رايانه كمك ارائه داده ايم.
 

آموزش فعال سازي ويندوز با نرم افزار
يكي ديگر از روش هاي اكتيو و فعال سازي ويندوز كمك گرفتن از نرم افزارهاي مختلف در اين زمينه مي باشد كه به كمك آن ها مي توانيد ويندوز را كرك كرده و فعال كنيد، استفاده از اين نرم افزارها به خصوص براي كشور ايران كه خريد نسخه هاي اورجينال ويندوز دشوار است مناسب مي باشد، از جمله دلايل مهمي كه خريد نسخه هاي اورجينال را در ايران با مشكل مواجه كرده است مي توان به موارد ذيل اشاره كرد:
     - 
بالا بودن هزينه ي خريد ويندوزهاي اورجينال
     - مشكل در پرداخت آنلاين هزينه ها به دليل شرايط تحريم درگاه هاي بانكي
 
آموزش نرم افزار KMSpico براي فعال سازي ويندوز و آفيس
يكي از نرم افزارهاي محبوب براي فعال سازي ويندوز هاي 7، 8 ، 8.1 و 10 نرم افزار KMSpico  مي باشد، استفاده از اين برنامه بسيار ساده بوده و نياز به اتصال اينترنتي ندارد نكته ي قابل توجه در استفاده از نرم افزار KMSpico اين است كه علاوه بر اين كه به شما در فعال سازي و اكتيو كردن ويندوز كمك خواهد كرد اين امكان را نيز به شما مي دهد تا به كمك آن بتوانيد برنامه ي MSOffice  را نيز فعال كنيد.
در صورت مواجه شدن با ارور msvcp140.dll در هنگام نصب برنامه ي KMSpico و يا ديگر نرم افزار ها پيشنهاد مي كنيم مقاله ي رفع ارور msvcp140.dll  را مطالعه بفرماييد.
     - 
در ابتدا بايد آنتي ويروس را غير فعال كنيد.
     - 
بعد از دانلود، برنامه ي KMSpico  را نصب كنيد.
     - 
نرم افزار را اجرا كنيد، حال در صفحه ي باز شده بر روي دكمه اي با رنگ قرمز كليك كنيد تا فعال سازي آغاز شود.
     - 
تنها با يك كليك ساده علاوه بر فعال سازي و اكتيو كردن ويندوز مي توانيد برنامه هاي آفيس را نيز فعال كنيد.
 

 


آموزش فعال سازي ويندوز با كد فعالسازي
بعد از خريد لايسنس ويندوز به صورت قانوني در قدم بعدي بايد براي رجيستر كردن ويندوز اقدام كرد، براي اين كار كافي است از طريق بخش تنظيمات ويندوز، گزينه ي Update & Security را انتخاب كنيد، حال بايد گزينه ي Activation را از بخش سمت چپ صفحه پيدا كرده و بر روي آن كليك كنيد.
بعد از آن با انتخاب گزينه ي Change Product Key كد مربوطه را در كادر باز شده وارد كرده و بر روي Next كليك كنيد با انجام اين عمليات ويندوز شما فعال و اكتيو خواهد شد.
 

 



كلام آخر:
ضمن تشكر از همراهي شما تا پايان مقاله ي " فعال سازي ويندوز و آفيس" اميدواريم مطالب ارائه شده در اين بخش مورد توجه شما عزيزان قرار گرفته باشد، در صورت وجود هر گونه مشكل در زمينه فعال سازي و اكتيو كردن ويندوزهاي مختلف مي توانيد از طريق شماره هاي9099071540  و 021-7129 با همكاران ما در رايانه كمك تماس حاصل فرماييد.

منبع : www.itna.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد